XXè Aniversari de l'Observatori de Bioètica i Dret de la UB.2015

XXè Aniversari de l'Observatori de Bioètica i Dret de la UB. Intervenció de la Maria Casado. 21/09/2015

ESCOLANIA MONTSERRAT 12/06/2015

CONCERT ESCOLANIA DE MONTSERRAT A CALELLA PATROCINAT PER LA FUNDACIÓ GERMANES SAULA PALOMER.

BEQUES 2013

La cinquena beca per a la realització d'estudis universitaris de la Fundació Privada Germanes Saula-Palomer (curs acadèmic 2013 - 2014) ha estat atorgada aquest dissabte dia set de setembre de 2013, a l'alumne Marc Visa que el curs passat va fer el segon de batxillerat al nostre centre. Felicitats a ne'n Marc i la seva família, i el nostre agraïment a la Fundació Privada Germanes Saula-Palomer per aquest acte, que enguany, també ha comportat l'atorgament d'una beca a una alumna de l'Institut de Llançà. Des de la secretaria de la Fundació ens han fet saber que els quatre exalumnes del nostre centre que en les edicions anteriors van rebre la beca continuen endavant amb els seus estudis universitaris amb bons resultats acadèmics, i en conseqüència, gaudint de les seves beques. Enhorabona doncs i felicitats també als nostres exalumnes: Pere, Sadhuram, Adriana i Daria.

BEQUES 2012

Enguany, la quarta beca per a la realització d'estudis universitaris de la Fundació Privada Germanes Saula-Palomer (curs acadèmic 2012-2013) ha estat atorgada aquest dissabte dia vint-i-cinc d'agost de 2012, a l'alumna Daria Kunybalova que el curs passat va fer el segon de batxillerat al nostre centre. Felicitats doncs a l'alumna i la seva família, i el nostre agraïment a la Fundació Privada Germanes Saula-Palomer i a l'Obra Social de Caixa Penedès com a entitat col·laboradora de la Fundació.

BEQUES 2011

La tercera beca per a la realització d'estudis universitaris de la Fundació Privada Germanes Saula Palomer (curs acadèmic 2011-2012) ha estat atorgada aquest dissabte dia tres de setembre de 2011, a l'alumna Adriana Sánchez que el curs passat va fer el segon de batxillerat al nostre centre. Enhorabona doncs a l'alumna i la seva família, i el nostre agraïment a la Fundació Privada Germanes Saula Palomer i a l'Obra Social de Caixa Penedès com a entitat col·laboradora de la Fundació.